Första dagen på praktiken!

Har idag gjort min första dag på praktiken och den gick smärtfritt. Verkade vara en bra och trevlig arbetsplats med några få undantag som alltid finns. Jag är som sagt var ledig imorgon och börjar sent på onsdag vilket känns gött. Ett stort minus är ett jag har praktik de helgerna jag har barnen och är ledig de jag inte har barnen. Det är inte heller så praktiskt att börja 06:45 på mornarna men Dadde har lovat att hjälpa till med hämtning och lämning på dagis de veckorna och det är jag tacksam över. Puss älskling ;-)

Ska nu försöka hjälpa Dadde med matten (han har börjat läsa matematik B) och själv få läst lite i informationen som jag fått av min handledare. På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0