BRÖLLOPET!!!

Igår gifte så jag och Dadde oss!! Bröllopet började lite kaotiskt med en försenad mamma och bror till bruden (mig alltså) men slutade väl!

Kom med båt till bröllopet och när jag såg Dadde stå där och vänta på mig började jag nästan gråta och han har berättat att det var nära för honom där också! I brist på min pappa var det Daddes pappa Bertil (de heter samma sak min pappa och Daddes pappa i förnamn lite lustigt) som rodde båten åt mig. Mamma har berättat att Alva sagt att jag såg ut som en ängel till henne när jag kom med båten. Vad gullig hon är min stora tjej!!!

Hade hyfsat tur med vädret igår. Vi kunde hålla vigsel och äta middag utomhus men presentöppningen och tårtätandet fick vi ta inomhus.

Är väldigt nöjd med att vi kunde fira bröllopet på Tullholmen. Nu har jag fått mitt drömbröllop och som min mamma sa i morse jag kommer bara gifta mig en gång här i livet så det var tur!

Nu ska jag gå och lägga mig. Är trött. Det tar på krafterna att gifta sig och dessutom har varken jag eller Dadde sovit så gott de senaste två nätterna. Blir ju lätt så på nya ställen. Mer information om bröllopet kommer senare när jag är piggare!!!

På återseende!!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0