Symaskinsproblem

Har två symaskiner men ingen utav dem vill fungera för mig. Syrrans maskin har problem med undertråden. Den blir bara en klump på undersidan och den andra får jag inte att fungera överhuvudtaget. Suck. Får ringa syrran imorgon och fråga henne om vad jag kan göra. Annars går det framåt med klänningen. Har sytt ihop framdelen och bakdelen och ville fortsätta när jag ändå höll på men nu går det alltså inte.

Hoppas att det blir bättre imorgon!

På återseende!!

//Ellicka
Anonym
2010-09-07 @ 07:51:12

svårt att säga vad du har för problem med tråden, men de kan ju vara så att undertråden måste spännas... Hoppas att de går bra till slut:-)

Anna-Maria
2010-09-07 @ 07:52:13

svårt att säga vad du har för problem med tråden, men de kan ju vara så att undertråden måste spännas... Hoppas att de går bra till slut:-)

Ha glömde skriva att de var från mig, kan ju vara bra att veta vem du fått kommentaren av:-)

Ellicka
2010-09-08 @ 21:28:40
URL: http://ellicka.blogg.se/

Hade tydligen trätt maskinen fel. Nu har syrran fått igång den och tagit över syandet

Anna-Maria
2010-09-09 @ 12:27:08

Oki hoppas att den blir bra nu då:-) lite ont om tid är de ju med, den måste ju vara klar innan lördag...:-) Lycka till på lördag jag ska tänka på er när jag jobbar:-) så får du säga en dag när ni båda är hemma som vi kan komma till er på, gärna efter 20 eller 25 så jag hinner handla en bröllops pressent till er:-)

Ellicka
2010-09-09 @ 18:28:33
URL: http://ellicka.blogg.se/

Det gör jag




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0