BVC

Idag ska jag och Vincent till BVC. Ska bli intressant att se hur mycket han har växt från förra gången och sedan ska jag fråga Gun-Britt en sak. Vincent har nämligen varit väldigt gnällig ett par dagar så jag misstänker att något är på gång men vill fråga henne först om jag har rätt eller är helt ute och cyklar. Om jag har rätt så är han väldigt tidigt ute med det vår lille son. Det brukar komma först om några månader.

Dadde är i skolan idag och slutar klockan 15. Han har bara varit i skolan två dagar denna veckan (i tisdags och sedan idag) och det har varit skönt att ha honom hemma. Är ju roligare om man är två stycken hemma än om man är ensam!

Nu ska jag börja förberedda mig för besöket. Synd bara att Vincent äntligen har somnat nu. Han har inte sovit så mycket idag och behöver få sova! På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0