Skitväder!!

Idag är det skitväder här i Vänersborg. Det regnar och det blåser och jag längtar efter snö!! Trodde inte efter de två senaste vintrarna att jag skulle sakna snön, men det gör jag. Jag och tjejerna var på Överby en sväng och då var det lite bättre väder. Vincent och Dadde var hemma för Vincent hade feber, var snorig och allmänt grinig. Sov korta stunder precis som förra gången han var sjuk och annars var han bara klänig. Åt gjorde han dock så idag är han mycket bättre än han var igår som tur är. Själv är jag fortfarande tätt och nyser flera gånger om dagen men det verkar inte bli mer än så, är bara långdraget och segt...

Drömde inatt att jag och Dadde åkte på en ny resa tillsammans och vi åkte till Turkiet även denna gången fast till en annan del än dit vi åkte. Hoppas att det inte dröjer alltför länge innan vi kan åka iväg på någon liknande resa ensamma igen. Det var ju så skönt att bara vara vi två.

På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0