Bilder på familjen!

Idag har jag fått lite bilder från min syster på Vincent när han var nyfödd och hon kom och hämtade oss på Näl. Hon skickade även med några bilder från Julias 5-årskalas.

Här kommer först en bild på Vincent när han bara är en och en halv dag gammal och sedan en bild på honom från Julias kalas.

Denna bilden tog syrran på Vincent när hon hämtade oss på BB

Vincent på Julias 5-årskalas

Fick även en fin bild av henne på mina underbara killar och blev extra glad för denna då jag saknat en bild på dem ihop från BB. Man kan se en väldigt stolt far i denna bilden!

Den första bilden på mina killar

Fick också en bild på hela familjen:

Hela familjen är samlade inför hemfärd från BB

På återseende!!


//Ellicka
Dadde
2011-07-09 @ 12:55:45

Väldigt fina bilder.

Hanna
2011-07-09 @ 16:03:41
URL: http://ellicka.blogg.se/

Visst är de!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0