Nordkroken hela dagen!!

Ja idag har vi arit i Nordkroken och badat hela dagen, har ju varit underbart väder här idag. Alva och Julia spenderade nästan hela tiden i vattnet (de var bara uppe en kort stund och åt mat) och ville först inte alls följa med oss hem. De ville bada ännu mer men till slut kom de upp och följde med frivilligt. Väl hemma i Vänersborg igen köpte vi oss varsin glass. Var sugen på det redan innan vi åkte till Nordkroken och trodde att det fanns en kiosk där så därför väntade vi och visst fanns där en kiosk. Men den var inte öppen och jag vet inte varför den inte var det. Vincent fick även göra ett premiärdopp i Vänern. För honom är det första gången som han badat i något annat än i badkaret här hemma och han tyckte det var kul. Han plaskade för fullt och såg jätteglad ut. Blev dock bara ett kort dopp för honom.

Nu ligger resten av min familj redan och sover (Julia somnade framför Bambi) och jag börjar känna mig trött jag också. Morgondagen kommer bjuda på ett besök i Trollhättan och tjejerna ska få leka med Amadeus. Ska bli kul!

På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0