Avis!

Nu har det fjärde paret i föräldragruppen fått sitt barn i fredags, en son, och med tanke på att de inte skulle få förrän på lördag enligt beräkningarna måste jag medge att jag blir avis på dem. När är det vår tur att få? Till och med Julia börjar undra nu och sa till mig att jag skulle säga till läkaren att bebisen får komma nu. Håller tummarna att det inte dröjer alltför länge.

Idag började Hibens vecka och för ovanlighetens skull verkade båda barnen glada över att det var han som skulle hämta. Julia berättade stolt för sin bästa kompis att hennes pappa hade slutat dricka skelettvatten och att det var han som skulle hämta henne idag. Hoppas nu bara att det fortsätter vara så.

Dagen har jag spenderat både i Trollhättan och på Överby. Följde med Dadde imorse för att slippa vara ensam hemma idag. Det är ju så trist, speciellt första dagen efter jag lämnat tjejerna. Var där i några timmar och senare blev det en kort sväng till Överby. Var väl inte på världens bästa humör imorse men det fina vädret och att få komma hemifrån en stund gjorde mig på bättre humör på eftermiddagen.

På återseende!!

//Ellicka
Malin J
2011-03-28 @ 22:40:36

Men lilla gumman, finns ingen anledning att du ska känna dig ensam! Kom hit när du vill! Jösses, varför ringde du inte när du ändå var här? Antingen hade jag kunnat möta upp dig för en fika eller så hade du kunnat vara här hos oss tills Dadde slutat för dagen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0