Inget nytt på bebisfronten

Inget nytt har hänt på bebisfronten. Den är fortfarande kvar där den har varit de senaste månaderna trots att vi är många som längtar eftr den här på utsidan. Om den skulle göra som mamma vill så kommer den på beräknad dag, dvs på fredag, på eftermiddagen. På förmiddagen har nämligen Dadde en tenta som det skulle varit bra om han får gjort och fredagen är en bra dag eftersom vi har barnen denna helgen och då slipper de missa skola/förskola som de kanske får göra annars. Dessutom kommer vi förmodligen slippa en massa tjafs med Hiben. Man vet ju aldrig riktigt med den där mannen hur han resonerar och tänker.

Nu är det alltså bara två dagar kvar och jag är spänd. Hoppas att den kommer snart för jag börjar bli redigt trött på att vänta och det vet jag att Alva börjar bli också. Sedan är det ju inte bara vi som väntar utan även Dadde, mamma, min svägerska Linda och några till.

På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0