Urblåst!

Efter en promenad runt Skräckleparken idag tillsammans med älsklingen könde jag mig allmänt urblåst när jag kom hem. Och nej inte för att kände mig dum utan för att det blåste rätt friskt där ute. Det är nackdelen med att bo i Vänersborg. Närheten till Vänern gör ju att det ofta är blåsigt, speciellt vid Skräckleparken. fast det är väldigt fint där.

Idag är det bara två dagar kvar av mars så om det sk bli ett marsbarn här (som Dadde och hans pappa tror bl.a.) så år det lägga på ett kol och börja hända saker här. Själv tror jag att det blir 1 april. Vem som får rätt får vi se. Daddes yngste bror, Simon, tyckte att bebisen kunde vänta med att komma till 3 april. Det är nämligen hans födelsedag då och han tyckte att det vore en passande 20-årspresent. Vet inte riktigt om jag håller med honom där. Bebisen får gärna komma innan dess tycker jag.

Nästa gång jag skriver här hoppas jag att jag har annat att skriva än att jag längtar till bebisen! På återseende!!

//Ellicka
Anna-Maria
2011-03-30 @ 18:33:15

Tycker oxå att 3 april är ett bra datum, då döpte vi ju Ellen... 3 april 2005:-) Men de hade ju varit skönt för dig om den kommer ganska snart, vet ju hur de känns när man gå över...Inte kul...

Ellicka
2011-04-01 @ 00:52:21
URL: http://ellicka.blogg.se/

Nej det är verkligen inte kul. Speciellt när absolut ingenting händer :(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0