Imorgon åker vi till Turkiet!!

Imorgon åker vi till Turkiet och det ska bli så härligt!! Kommer tillbaka nästa lördag på kvällen igen så nu kommer det bli tyst från mig här ett tag. För blogga från semestern tänker jag inte göra. Tänker vara nästintill teknikfri nu i en hel vecka. Mobilen och min mp3 är det enda jag kommer ha med mig för vi ska ha kontakt med mamma (som bara har lillkillen hemma hos sig) och musik för att det blir lite roligare att flyga då och åka buss. Vi landar ju i Antalaya och får därifrån åka transferbuss till Alanya där vi ska vara och den bussresan tar tydligen några timmar så då kommer det vara skönt att ha med sig lite musik. Nu kommer vi fram på morgonen till Alanya så det första vi kommer göra (typ) är att gå och lägga oss och sova. Kommer nog inte få sovit speciellt mycket varken på planet eller i bussen så vi lär vara trötta när vi kommer fram. Vi lämnar ju Sverige och Göteborg klockan 22.00 imorgon kväll och är framme i Antalaya fyra timmar senare ungefär (mitt i natten alltså).

Nåja. Mer om resan blir det när vi kommer tillbaka.

På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0