På lördag åker vi!!

På lördagkväll åker jag och älsklingen äntligen till Turkiet och Alanya!! Ska bli så skönt att äntligen få komma iväg. Bara vara vi två och rå om varandra. Det behövs verkligen.

Veckan blir dock inte som tänkt för Hiben har ju trillat dit igen så jag ska på ett mindre trevligt möte med soc imorgon. Det blir kanske så att tjejerna får vara ledig från skolan och förskolan nästa vecka och vara med mormor och jag hoppas verkligen att det blir så för nu litar jag inte ett j..la dugg på karln längre. Nåja. Iväg ska vi i alla fall och ni som vill veta mer får ringa mig eller skicka meddelande på facebook för mer information vill jag inte skriva här på bloggen men nu är cirkusen i full gång ännu än gång och det är bara tack vare Hiben. Denna gången också. Tycker synd om mamma bara som får ta hand om tre barn själv men hon kommer få hjälp av Mathilda som bor hos henne och förmodligen av Linda. Sedan får hon väl sova en vecka efteråt men det tycker nog hon att det är värt istället för att de ska vara hos Hiben (tjejerna alltså).

På återseende!!

//Ellicka
Anna-Maria
2011-10-19 @ 09:33:21

Hej!



Vi får försöka ses så barnen får leka snart igen, vi kan ju höras när ni kommer hem från semestern. Ha de så bra där nere och njut å ta vara på den veckan:-)



/AM

Ellicka
2011-10-19 @ 20:54:03

Ja det får vi göra :)De har ju så kul tillsammans




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0