Buzzador

Jag är medlem på en sida som heter Buzzador och genom dem får man prova olika saker (antingen gratis eller till reducerat pris) och jag har faktiskt fått prova på en del saker under den tiden jag har varit medlem där. Min senaste kampanj är Pantene Pro-V och jag kommer få ett prov som jag får testa själv och sedan kommer jag få något att dela ut också. Nu har de tydligen haft strul med leveranserna men det ska vara ordnat så produkterna är snart på väg. För mig är det inte första hårvårdsprodukten jag får prova på via Buzzador. Jag har tidigare fått prova på Dove Express Intensivbalsam som jag tycker är bra och har även fått prova en del saker till Vincent.

För er som gillar att prova produkter kan jag faktiskt rekommendera denna sidan. Hur många produkter man får prova på beror dock helt och hållet på vilka kampanjer de har som är aktuella och vilken målgrupp man tillhör och även om man får en inbjudan till en kampanj är det inte säkert att man får vara med, men det är kul när man väl får vara det. För mig är det min nionde kampanj jag är med i (jag får ju bara gratissaker) men om man är beredd att betala en viss summa för att vara med och testa så får man fler möjligheter att vara med och prova.

Här är en länk till er som är nyfikna:
https://www.buzzador.com
 
På återseende!!
 
//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0