Buzzador - Nestle Fullkornsvälling

Jag är en s.k. Buzzador och det innebär att jag ibland får förmånen att prova olika saker (antingen gratis eller till reducerat pris) och senast var det Nestles fullkornsvälling från 8 månader som jag/Vincent fick pröva. För oss är det ju perfekt för det är ju just den vällingen som fick honom att ändra sig när han ät tag vägrade dricka välling. Fick två små påsar som Vincent fick prova och sedan 10 extra påsar att dela ut. Funderar på att ta med mig de extra påsarna till Öppna förskolan på måndag och dela ut dem. Sedan fick vi ett stort paket med fullkorns välling från ett år som tackgåva för att vi ville prova och det passar ju bra när det väl är dags för det.

Här har ni en bild på de påsar jag ska ta med mig till Öppna förskolan på måndag:

På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0