Hemma efter en dag med massa fynd!

Fick köpt en hel del på Ullared idag. Köpte en del kläder till tjejerna (bl.a. ett par nya regnbyxor) och en hel del leksaker vilket jag inte köpte alls förra gången jag var där. Köpte lite leksaker till Vincent också som han ska få i födelsedagspresent av oss. Köpte även denna gång en ryggsäck till Dadde (han har ju en förmåga till att göra sönder alla sina ryggsäckar genom att lasta dem för tungt). Är helt nöjd med min dag och jag kan rekommendera bussbolaget som jag åkte med (Sparlunds) för det var bra, trevlig chaufför fast lååångtråkigt. Det tar ju ett tag att åka dit och speciellt med buss. Extra surt var att vi fick vänta 20 minuter på två kvinnor som kom försent på väg hem. Tycker att de borde haft bättre koll på tiden än så. Själv blev jag färdig en och en halv timme innan bussen skulle gå så det blev en lång väntan för mig.

Foton på några av mina fynd kommer imorgon. Känner mig rätt trött just nu. Har ju varit vaken enda sedan klockan 5 i morse då jag vaknade och inte kunde somna om. På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0