Snart är det dags för Ullared

Ja nu är det bara några dagar kvar till att jag åker iväg till Ullared. Jag åker ju på tisdag redan klockan 7:30 härifrån och lär inte vara hemma förrän på sent på kvällen. Kommer att bli kul för jag har ju sett fram emot detta länge. För Daddes del innebär det att han inte behöver till skolan igen förrän på onsdag. Han är ledig på måndag och har lovat mig att vara hemma med Vincent när jag åker på tisdag.

Sitter just nu och tittar på den fjärde delfinalen i Melodifestivalen. Vincent tyckte det var kul att lyssna på musiken och satt och snurrade runt på golvet ett tag. Hade väl ingen riktig favorit av låtarna denna gången även om den s.k. hårdrockslåten var ganska bra.

På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0