En ny Vincent!

Det önskade sig Julia igår. Fast då var jag ju tvungen att vara gravid kom hon fram till så hon vet att det inte bara kan komma en bebis hur som helst. Sedan var det väl inte en ny Vincent hon ville ha utan en ny bebis och denna gången skulle det vara en lillasyster. Vi får se hur det blir med det. Lite lustigt formulerat av henne att hon ville ha en Vincent. Tänk vad de kan komma på!

På återseende!!

///Ellicka
Malin J
2012-01-28 @ 19:52:39

Amadeus har beställt en Noel, för det heter hans nya kompis på förskolan. När jag sa: Men om det blir en tjej då, hon kan ju inte heta Noel?! fick jag svaret: Då får du säga till läkaren att du vill byta!

Ellicka
2012-01-28 @ 21:47:28

Okej. Så Julia vill ha en lillasyster och Amadeus en lillebror. Vi får väl se om det blir några småsyskon överhuvudtaget :) Alva vet ju i alla fall att det är magen som bestämmer och att det inte är jag som bestämmer det (om det är en kille eller tjej alltså)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0