Kalashelgen slut!

Ja nu är det slut med kalas för ett tag. Alva hade kul hemma hos sin klasskompius och var välkommen till henne och leka en dag. Amilia bor ju inte så långt ifrån oss (hon bor i huset bredvid) så det kan hända att Alva hälsar på henne någon gång. Alva tyckte inte alls att det var kul att gå hem när kalaset var slut. Julia och jag gick ju för att åka skridskor men det fanns bara ett litet mål (som Julia använde att hålla sig i) och det var upptaget den mesta av tiden så det blev inte så mycket åkande. Mina skridskor fungerade inget bra (ena skridskon veck sig hela tiden så jag kunde inte hålla balansen) och att jag inte har åkt på sådär 17 år gjorde det hela inte bättre. Behöver nya skridskor och något som Julia kan hålla sig i till nästa gång. Var lite mysigt i alla fall för vi hade fika med oss.

Idag har vi varit på kalas hos Ellen och som vanligt ville Alva och Julia inte åka hem. Julia undrade om vi inte kunde sova över men eftersom det är skola imorgon så gick det inte. Behöver ju vara lite förberedd på det också. Jag satt och pratade med Anna-Maria och Marika och det är lite "farligt" att umgås med små bebisar. Blir ju lite bebissjuk av att träffa dem och Marikas lillkille är ju så söt och liten.

Nu är det snart dags att gå och lägga sig för jag är helt slut. På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0