Röstresurser

Ja Vincent han har verkligen röstresurser han. Han och Dadde gick nämligen ut till lekplatsen utanför vårt hus en stund på eftermiddagen och jag satt framför datorn när jag plötsligt tycke jag hörde någon ropa på "Mamma" där ute och visst. Där satt Vincent och vrålade på mig så högt att jag hörde det enda in till mig.

Nej. Nu är klockan verkligen mycket. Får bli sängen för min del. Får se om jag får sällskap av maken som sitter och tittar på "How I Met Your Mother" i köket. Han har verkligen fastnat för den där serien och har blivit smått beroende.Han ser varenda avsnitt och ja, jag tycker att serien är bra, men inte så bra! Suck. Han har en förmåga att fastna för serier min käre make.

På återseende!!

//Ellicka
David
2012-08-01 @ 04:48:40

Du får vara glad att jag inte fastnat för Dallas, Days of our lives eller nån liknande evighetssåpa ;-) Jag vet att jag har något sorts tvångshandlingsbehov för jag tror inte att alla måste se på serier dom gillar från början, med avsnitten i rätt ordning..

Svar: Det är nog du som ska vara mest glad att du inte fastnat för någon sådan serie för då hade haft att göra ;) Fast å andra sidan tror jag att du är för smart att göra det
Ellicka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0