Imorgon är det midsommarafton!

Imorgon är det midsommarafton och vi (alltså jag, Dadde och Vincent) ska gå till Petter och grilla på eftermiddag/tidig kväll. Ska bli kul att komma hemifrån och vara lite social för omväxling skull! Han (Petter) skulle ha fest på kvällen men eftersom vi har Vincent och han är som han är just nu så får vi gå när den börjar. Han är ju väldigt mammig fast allra mest pappig så det är omöjligt att få barnvakt åt honom i alla fall nu. Jag hoppas och tror att det blivit bättre till 2 augusti för då måste vi ha barnvakt. Vi ska nämligen åka till Håverud då och viadukten då och vi åker härifrån (från Pärlans) redan tidigt på morgonen.

På lördag åker vi till Göteborg och hälsar på Bertil (Daddes pappa) och förmodligen blir vi kvar där till på söndagen. Då ska jag äntligen få tillbaka mina tunnare skor som jag glömde kvar där förra gången vi var och hälsade på honom. Ska bli så underbart att slippa mina svarta stövlar för de är varma (speciellt på benen) och dessutom är de trasiga.

Hoppas ni får en trevlig midsommar-helg!!

På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0