Vincent älskar att gunga

och han gör det till den milda grad att han när han vaknade i natt vid två ville ut och gunga. Varken jag eller Dadde var väl speciellt förtjusta i tanken att gå ut och gunga mitt i natten men Vincent är envis och storgrät enda tills vi gav med oss och gick ut och gungade. Hade någon sett oss så trodde de väl att vi var galna men hellre det än en skrikig unge. Idag har han gungat mycket så nu hoppas jag vi slipper sådant utbrott i natt och att han sover bra. Han har ju inte gjort det den senaste tiden men det beror både på att han har varit sjuk och att han har slutat med napp. Han slutade tvärt och viftar bara bort nappen så fort han ser den.

Nu sitter killarna och Julia och tittar på tv. Alva är kvar hos sin pappa för hon är jätteförkyld och även om jag saknar henne så är jag glad att hon kan vara kvar där så att Vincent och jag slipper bli smittade. Vincent börjar ju äntligen bli frisk igen. Hoppas att hon blir frisk snart.

Nu hoppas jag att vi snart kan gå och lägga oss alla fyra för jag är trött och det märks att jag somnade vid tre-tiden i natt. Lite får jag skylla mig själv men precis när jag skulle gå och lägga mnig vaknade ju Vincent och var på sitt allra sämsta humör. Dagen började med liknande humör men när Julia kom så sken han upp även om han nu kallar henne för Alva och inte för Julia (antar att det är lättare att säga Alva än Julia).

På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0