12 dagar kvar!

Nu är det bara 12 dagar kvar till bf och den börjar närma sig med storsteg. Finns risk (eller chans beroende på hur man ser på det) att det blir en igångsättning av förlossningen även denna gång för jag har haft lite högt blodtryck de två senaste gångerna jag har varit hos barnmorskan så det finns risk för preeklampsi. Vill verkligen inte bli igångsatt för det är det värsta jag har varit med om när jag blev igångsatt med Vincent. Gjorde riktigt ont och jag sa faktiskt då aldrig mer men det blev det ju. En sista gång blev det för denna gången så vet jag att det är sista gången på riktigt. Varken jag eller David vill ha fler barn efter denna och vi är båda två överens om det vilket känns bra.

På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0