Snart är det dags för flytt

Veckorna går så fort och här är det fullt upp. Vi hämtade nycklarna förra fredagen och i måndags åkte jag upp med alla barnen så att även Alva och Julia skulle få se den nya lägenheten. Vi hade med oss lite saker dit och tjejerna valde sina rum och de valde de rummen som jag hade tänkt skulle passa dem bra. Satte även upp vår gran och pyntade den så det ser lite mysigt ut i vårt vardagsrum. Vi har nämligen införskaffat oss en plastjulgran i år och 'ven om jag föredrar en riktig gran så är det bättre än ingen gran alls.

Idag har vi varit på IKEA på Torp och ätit julbord och köpt en hylla till handdukar och annat som vi hoppas passar i det nya badrummet.

Nästa helg är det flytt som gäller så den helgen kommer vi ha fullt upp här. Känns lite overkligt att vi snart kommer att bo i Ed. Då kommer det inte bli så mycket bloggande från mig den första tiden för då kommer vi ha fullt upp och dessutom kommer vi inte ha tillgång till Internet den första tiden.

På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0