En extra dag med tjejerna

Igår ringde Hiben och undrade om inte tjejerna kunde få vara hos mig en extra dag för han är förkyld och det gick ju bra. Han brukar ringa varje söndag och undra om vi ska göra som vanligt så jag trodde att det var det han ville även igår. Själv tycker jag att det är onödigt att ringa om det inte är något som är annorlunda för då är det ju som vanligt. Men alla är vi ju olika.

På återseende!!

//Ellicka
Anna-Maria
2013-01-28 @ 09:25:11

Hej!
Förkylningen vi har och har haft var väldigt jobbig, gubben ligger än dock har han 40 i feber och hans som brukar var jätte sjuk vid 37 ligger helt däckad i soffan, stackarn. Själv är de nu en vecka och varje gång jag ska göra nått så blir jag helt slut orkar inte. Hoppas att ni slipper denna förkylning inte kul, går även magsjuka nu allt på en gång känns de som...

Svar: Det låter inte kul :-( Hoppas att ni kryar på er snart allihop!
Ellicka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0