Har haft mina funderingar

Spelade fotboll ett år när jag gick i högstadiet och har länge haft mina funderingar på att ha en återträff med mitt gamla fotbollslag. Frågan är bara hur jag ska göra och om någon annan är intresserad av samma sak? Några av lagkamraterna har jag kontakt med via Facebook och de har säkert i sin tur kontakt med några som inte jag har, osv. Skulle vara intressant att träffas igen, men samtidigt är jag lite feg och vet inte om jag vågar.

Nu till något annat. Idag ville inte Vincent hem från förskolan när David hämtade honom utan han ville att pappa skulle ta av sig sina ytterkläder och stanna kvar på förskolan och leka en stund så hem kom en lillkille på sitt allra busigaste humör. Han borde dock vara trött för han tog en sen eftermiddagslur, somnade sent igår kväll och vaknade tidigt (halv sju). Jag är också ganska trött för jag har också sovit dåligt. Somnade ju efter honom plus att jag vaknade när David gick upp (runt 5-tiden) och hade svårt att somna om. Jag kanske somnade om en kortare stund men jag gick upp halv sju och bara några minuter senare vaknade Vincent och då gav jag upp tanken att somna om. Hade dock behövt sova längre för jag har två möten idag (ett avklarat med min jobbcoach som även var Davids) och ett på arbetsförmedlingen.

Nu ska vi göra lunch snart så att jag hinner äta innan mitt "roliga" möte. På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0