Mina veckor snart slut

Imorgon kommer Hiben och hämtar Alva och Julia så då är mina tre veckor med dem slut. De har varit bra, vi har kunnat hitta på en hel del roliga saker och veckorna har gått fort måste jag säga.

Igår och idag har jag och tjejerna varit på Fallens Dagar. Igår var vi bara där en kort stund, gick omkring, lyssnade på Robin Stjernberg med mormor och så sov vi över hos henne. Idag kom killarna till Trollhättan så då gick vi med dem och en stund med mormor.

Nu sitter vi framför varsin dator och spelar och bara tar det lugnt, vilket är skönt!

På återseende!!

//Ellicka
Anonym
2013-07-30 @ 20:16:48

Hej!
Jag undrar om ni har någon spjälsäng till nya bebben eller om ni är intresserade av att köpa en Ikea Hensvik, mycket fint skick?

Svar: Vi har faktiskt redan en som vi fick när jag väntade Vincent
Ellicka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0