Bröllop

Igår var jag och David på bröllopsfest. Anders hade ju friat till sin Alexandra på självaste julafton och igår vigdes de på kommunhuset och efteråt hade de bröllopsfest på Västra Tunhems Hembygdsgård. Den ligger väldigt fint där den ligger och festen var trevlig men vädret hade kunnat varit lite bättre (de kom ju några regnskurar och så var det kallt) för att göra dagen ännu bättre men vi hade det trevligt och jag njöt av att få vara ensam med David en stund utan Vincent. Han var nämligen hos mormor och sov över där och det hade gått så bra och det är skönt.
 
Nu ska vi äta kvällsmat och sedan är det dags för sängen. Hoppas att jag mår bättre imorgon för idag vaknade jag förkyld med tätt näsa och ont i halsen och imorgon kommer ju tjejerna hem!
 
På återseende!!
 
//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0