Sista dagen på praktiken

Nu har jag gjort den sista dagen på min praktik. Bakade muffins och hade med mig (två olika sorter blev det, en med vanlij och en med mörk choklad i mitten) och de var uppskattade. Fick en underbart fin blomma (bilder kommer senare) i avtackningsgåva och fick lova att komma tillbaka och visa upp bebisen sen. De är nyfikna och har ju varit med mig under resans gång så det lovade jag. Kommer nog kännas ganska konstigt på måndag att inte behöva gå upp klockan 6.00 på morgonen och gå iväg men samtidigt kommer det kännas skönt att slippa (jag+ tidiga morgnar= inte vänner).

Nu ska jag och Vincent snart till Överby och träffa Linda (som jag träffat via praktiken) och hennes make Stefan.

På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0