Tråkigt besked

David fick inte jobbet. Kanske får han ett senare men inte nu. Är besviken för nu får vi varken lägenheten som vi gillade och David fick inte jobbet. Känner mig låg just nu!
 
På återseende!!
 
//Ellicka
Anna-Maria
2013-06-26 @ 18:37:33

Hej! Känner mig besviken här med, då W skulle fått börja på skola i Trollhättan. Vi skulle på möte idag och titta på lokalerna och träffa rektorn, blev möte med rektorn men han hade gjort en helomvändning efter att ha pratat med rektorn på W:s nuvarande skolan. Så nu står vi på ruta ett igen, ingen skola och ingen som vill köpa vårt hus:-( blä säger jag bara. Däremot så hoppas jag att de löser sig när gubben pratat med försäkringsbolaget allt löser sig den vägen så vi kan få sålt huset och då kan vi ju flytta vart vi känner. Bara att hoppas lite till i allt elände...Grr

Svar: Okej. Trist med W. Hoppas att det löser sig med försäkringsbolaget och att ni får sålt ert hus. Vet hur det känns att längta efter att få flytta
Ellicka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0