105 dagar kvar!

Nu är det alltså 105 dagar kvar till bf och jag hoppas att jag slipper gå över tiden med så mycket. Den sista tiden är ju så seg och den är ännu segare när man gått över tiden (speciellt som när man går över tiden med två veckor som jag gjorde med Vincent).

Nu har vi valt ett killnamn och det blir Emil. Vi har ju haft det som förslag ett tag (det är Davids favoritnamn) och jag har börjat vänja mig vid namnet. Gillade inte alls det i början men det var ju samma sak för David och namnet Vincent och nu kan han inte tänka sig ett annat namn.

Nu badar killarna och jag är förvånad. Minns nämligen inte när Vincent badade senast (han har ju inte gillat det) så det är roligt när han gör det. Hör honom skratta så det måste vara roligt för honom också att bada!

På återseende!!!

//Ellicka
David
2013-05-26 @ 05:30:08

Jag tänkte väl det, någon dag kommer han att våga och tycka att det är roligt att bada igen. Och det visade sig bli igår :-)

Svar: Jo det blev igår :-) Skönt att han tyckte det var roligt
Ellicka

Anna-Maria
2013-05-26 @ 19:57:46

Samma här Nora älskar när hon får plaska runt i de "stora badkaret" innan hade hon ju en balja och de sista så tyckte hon inte alls om den. Å nu ser de nästan ut som att hon simmar i badkaret å sedan hamnar ganska mycket på golvet för hon älskar att skvätta. Däremot så avskyr hon att tvätta håret och få vatten i ansiktet men de verkar som att de börjar funka nu när jag lärt henne att böja huvudet bakåt:-)

Svar: Okej. Vincent har alltid fått bada i stora badkaret för vi har badat med honom.
Ellicka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0