På fredag gäller det

På fredag ska vi hämta nycklarna till lägenheten i Ed och det ser jag fram emot. Har ju bara sett utsidan av lägenheten och bilder på den på datorn så det ska bli kul att se hur den ser ut inuti och ta med mig de första sakerna dit. Folk reagerar på att jag flyttar dit utan att ha sett lägenheten innan, men jag litar på David och dessutom var ju Emil bara två veckor när David och Vincent åkte och tittade på lägenheten och jag var relativt nysnittade (Emil föddes ju med kejsarsnitt till skillnad från de tre andra) så jag varken orkade eller ville dra med mig Emil dit.

På återsende!!

//Ellicka
Anna-Maria
2013-11-26 @ 17:17:28

Hej!

Jag tycker inte de låter konstigt då omständigheterna var som de var. Jag hade nog inte åkt även om jag fött vanligt. Man är ju ändå rätt trött och sliten efteråt och din lille prins var ju inte så stor heller...

Får hoppas att ni kommer trivas när ni flyttat upp, dock kan vi ju inte ses så ofta men de har vi ju inte gjort den senaste året heller. Men ses vi får de väll bli en hel dag, ni har ju även nära till naturen så vi kanske kunde ta en tur med grillning och lek i skogen med barnen, de vore mysigt:-)

/AM

Svar: De flesta brukar förstå när jag förklarar varför jag inte åkte med.

Jo vi har nära till naturen. Kommer inte bo speciellt långt bort från ett tjärn där man kan grilla och lite längre bort ligger det en sjö med badplats :-) Är en av fördelarna med Ed. Det är alltid nära till naturen där :-)
Ellicka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0