Viskande Alva

Idag har Alva varit hemma från skolan för hon har varit förkyld och hes. Det har märkt att hon har varit hes och haft ont i halsen för hon har gått omkring och viskat hela dagen istället för att stoja som hon brukar göra annars. Har varit riktigt skönt att få en paus från allt oljud som brukar vara här annars när hon är hemma.

Nu provar David att mata Emil med nappflaska och jag håller mig borta från dem så att det kanske går lite bättre. Emil gillar ju verkligen att amma men behöver öva på det där med nappflaska eftersom jag ska till Ullared den 1:a december och jag inte vill ha med honom på bussen. Dessutom tycker jag inte att en sådan liten ska dit överhuvudtaget om man inte måste ha med dem.

På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0