Äntligen mig själv

Känner mig äntligen som mig själv igen efter förlossningen och det känns underbart. Har varit en del yr i huvudet och nu har den yrsekn äntligen släppt och jag kan tänka som jag ska igen. Varför jag har känt mig yr vet jag inte men det kan ja med sömnbrist att göra.

För er som inte vet så förlöstes Emil med akut kejsarsnitt och det har nu läkt helt och hållet och det känns bra. Fick ju bärförbud på annat än på Emil i 4-6 veckor vilket inte har varit det lättaste då Vincent är väldigt bestämd av sig och har en egen vilja till tusen men nu kan jag bära igen och det känns bra att kunna både bära Vincent och att kunna bära matkassar. Jag blev ju lite "handikappad" när jag inte fick bära något tungt.

Min förlossning gick inte som planerat förstår ni nog säkert eftersom det blev kejsarsnitt (har ju fött de andra naturlig väg) och vi var många som var fundersamma över varför det inte gick så smidigt och lätt som vi trodde att det skulle gå och jag är glad över att vi bestämt att Emil blir sista bebisen för jag hade inte velat göra om det en gång till.

Nu ska jag gå och lägga mig. Resten av familjen har ju redan gått och lagt sig och imorgon är det dags för höstmarknad här i Vänersborg. Det kan bli vår sista höstmarknad här för nästa år bor vi ju i Ed och de har också en höstmarknad fast i början av oktober istället för i slutet och då vet jag inte om vi åker hela vägen hit för att gå på den här.

På återseende!!

//Ellicka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0