Min loppi blogbag

Hämtade ut min loppi blogbag i fredags (eller det var faktiskt David som gjorde det åt mig) och det var en väldigt stor kartong åt det lilla innehållet.

Har testat några utav sakerna som låg i paketet men jag har inte hunnit testa allt (fick ju bara några dagar på mig att testa dem) men jag ska testa allt och jag ser fram emot att se filmen (Croodarna) även om Alva och Julia inte verkar vara så sugna på att se den.
 
 
Jag tyckte att den var ganska god men den hade nog varit godare i en annan smak än jordgubb. Gillar inte smaken på produkter med torkade jordgubb i för jordgubben smakar inte speciellt gott. Kommer nog testa den igen och speciellt om den finns i en annan smak.
 
 
Har ju inte sett denna filmen än men är nyfiken på den och hoppas att den är bra. Hoppas att jag får med mig något/några av barnen att se den med mig för det är ju roligare då.
 
 
Detta var det som jag var mest nyfiken på (ursäkta för bilden jag är ju inte världens bästa fotograf) men detta är SweetDrops Stevia med chokladsmak och den smakade mycket godare än jag från början hade trott. Provade att smaksätta en glas mjölk med detta och det smakade så gott att det blev ett glas till. Jag provade att smaksätta mjölk och det behövdes inte många droppar till det men man kan smaksätta vad man vill med den. Är nyfiken på om den finns i någon mer smak och om de är lika goda.
 
 
Vad ska jag säga om den här då. Den fungerade bra och så. Kan faktiskt inte komma på mer än så tyvärr.
 
 
Den här kryddan smakade jag och Julia på och jag tyckte att den smakade riktigt gott och ser fram emot att använda den i matlagning. Tyckte inte att den smakade så starkt som jag trott men det kan bero på att vi missade det starka i den när vi smakade. Fick med ett recepthäfte från Santa Maria också och det ska jag läsa mer i snart och där hoppas jag att det finns något gott recept med den här kryddan i.
 
Mitt betyg av loppi blogbag är att det var ett bra paket men jag önskar att jag hade haft mer tid på mig att prova produkterna för då hade jag kunnat skriva lite mer om dem och hade hunnit prova dem mer än nu.
 
På återseende!!
 
//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0