Undrar hur morgondagen kommer att bli?

Idag var jag hos barnmorskan och kontrollerade blodtrycket och mitt blodtryck hade gått upp något plus att jag hade fått äggvita i urinen. Det gjorde att hon pratade med läkaren de har där och hon sa att hon ville att jag skulle åka in till Näl för provtagning så det blir det imorgon på morgonen. Ska dit klockan 9.00 så David har fått ta ledigt imorgon och mamma ska passa Vincent så antingen sker en av tre saker imorgon. Antingen blir jag hemskickad för att proverna är bra eller så blir jag inlagd eller så väljer de att sätta igång förlossningen och med tanke på mina känningar så kanske det blir en igångsättning. Kanske det t.o.m blir en bebis imorgon. Hur det blir får vi se imorgon och både jag och David är lite nervösa, David så mycket att han hade svårt att koncentrera sig på jobbet efter att jag ringt och pratat med honom efter lunch. Känns skönt att ha honom med mig imorgon och att mamma kunde ta Vincent utan problem.

På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0