Helgplaner

Efter att det har regnat ganska mycket ett par dagar nu hoppas vi nu att det blir fint och soligt. Vi har nämligen planer för denna helg och jag hoppas att vi slipper regn. Vi har planerat detta länge och jag vet att tjejerna ser fram emot det och det gör vi vuxna också. Mer om vad vi ska göra kommer på bloggen efter helgen :-) så ni får vara nyfikna ett tag till.

Vi ser även fram emot att gå på bröllopsfest i slutet av månaden. Davids bror Isak och hans Sara har gift sig och det är med lite blandade känslor vi/jag går på festen. De gifte sig nämligen i USA och ska ha festen här i Sverige och jag förstår inte vitsen me det. Antingen har man festen samma dag eller inte alls enligt min mening.

På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0