Snart är denna julafton slut!

Ja nu är det inte långt kvar av den här julaftonen. Den tar så fort slut trots att man längtat efter den så länge (för ja, jag har längtat). Har haft en bra dag med mina fina killar men hade helst av allt haft mina tjejer här också. Jag har i alla fall ringt dem och önskat dem god jul och så ses vi om två dagar för då kommer de hit.

Julklapparna vi köpte till lillkillarna blev lyckade allihop och David blev glad över sina julklappar också. Nu när julen är över (eller ja hans julklappar är öppnade) kan jag berätta att han fick ett par kalsonger av mig och en trimmer för både hår och skägg. Han har en sedan tidigare men den han fick nu är uppladdningsbar och han blev glad över den för han hade önskat sig en sådan. Själv blev jag extra glad för David hade köpt mig en Time Turner som jag har önskat mig och som jag hade hoppats att han skulle köpa till mig. Sedan fick jag ett smyckeskrin och ett kit till badet med duschboll, bath crystal och body scrub och så klart blev jag glad för dem också. Bilder på julklapparna kommer vid ett senare tillfälle.

Fick ni något speciellt i julklapp som ni blev extra glada över? I så fall får ni gärna berätta det för mig.

På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0