Det kom en Alva

Idag började pappa-veckan för tjejerna så därför blev jag väldigt förvånad när Alva dök upp här hemma efter skolan. Hon hade glömt av att det var pappa-vecka denna vecka så därför hade hon tagit bussen hem efter skolan istället för att gå till fritids som hon skulle. Det gjorde inget att hon kom hit. Det blev en trevlig överraskning för jag saknar det när de inte är här men jag blev lite förvånad för Alva brukar ha stenkoll på när det är pappa-vecka och mamma-vecka annars.

Kan ju lugnt säga att det här med varannan vecka suger rejält. Känns som om man lever två olika liv beroende på vilken vecka det är och jag hade gärna haft dem hos mig oftare.

På återseende!!

//Ellicka
♥ Sojka ♥
2014-11-25 @ 08:44:21
URL: http://sojka.nu

Hoppas jag med! <3

Ja det är verkligen tråkigt hur många människor kan vara så egoistiska och inte tänka på sina barn i första hand.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0