Julklappar

Ja nu börjar det närma sig december och det är dags att börja tänka på julklapparna (om man nu inte redan har gjort det). Här har vi redan börjat med våra julklappsinköp och det känns bra. Vi har köpt en gemensam julklapp till Alva och Julia och det är ett Monster High-spel till vårt Wii U( som jag vet att tjejerna önskar sig), sedan har vi köpt två till Vincent och varsin till Alva och Julia. Nu ska vi bara klura ut vad vi ska köpa till Emil och jag ska köpa något till David. Sedan blir det säkert någon mer till barnen också.

Har ni läsare börjat med era julklappsinköp än och till vilka har ni köpt i så fall?

På återseende!!

//Ellicka
Anna-Maria
2014-11-14 @ 11:27:59

Hej!

Här har de börjats oxå, men svårast ät till W, slutar alltid med cd skiva/film och så en peng. Passade på att handla till små tjejerna i Ullared då man får mer grejer för pengarna där;-)

Mina barn önskar sig faktiskt inget speciellt i år utom A som önskade sig hela BR katalogen, då han kryssat för varenda lite grej och skrivit A med stor bokstav;-)

Svar: Okej. Mina tjejer önskar sig Monster High. För mig blir det inget Ullared innan jul så jag får köpa mina julklappar här annars är det ett toppenställe att köpa julklappar på :-)

Oj önskar sig A så mycket. Blir lite väl dyrt att köpa allt han önskat sig men å andra sidan kan det ju inte bli fel oavsett vad ni köper ;-)
Ellicka

Angelica

sv: Ja, helt idiotiskt! Själviskt om man får säga så!

-Änså länge har sonen en julklapp inhandlad. Fler ska det bli. Men han får mest dyra så det blir inte många, utan några få istället :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0