Lämning av barnen

Idag och igår har jag provat att lämna barnen ensamma en stund på förskolan. Igår var jag med en stund på morgonen men precis som idag hämtade jag dem strax efter lunch så att de får vänja sig lite i taget vid att vara ensamma. Emil började storgråta när jag gick men det gick snabbt över och jag hoppas att det var samma sak idag. Jag hoppas även att de äter något till lunch idag för igår åt de ingenting men å andra sidan var det helt nytt utan mig och för det andra så brukar vi aldrig äta soppa vilket de åt igår.

Hur som helst är det extra skönt att det är fredag idag och att vi är lediga i helgen. Nästa vecka hoppas jag att jag kan börja lämna dem som planerat och då är vi lediga onsdag och fredag och slipper iväg alla dagar. Nästa vecka har vi tjejerna här också och det händer en del då.

Nu ska jag ta det lugnt en stund innan det är dags att hämta killarna igen och sedan ska vi mysa här hemma alla tre när vi kommer hem.

På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0