Bilder på min vinst!

Det var jag som vann dregglisarna och de har redan kommit. De kom redan i onsdags och jag blev glatt överraskad när jag öppnade brevlådan denna dag. Har bilder på två av dregglisarna här. Först den med bilarna på och sedan den med stjärnorna på:

 
Måste säga att jag gillar dem skarpt och Emil gillar dem också. De kommer från Dregglis Collection på http://dregglis.se/ och jag kan verkligen rekommendera dem. Dregglisarna är fina och det finns många olika mönster och färger. De är mjuka och har fleece på baksidan vilket gör dem extra mjuka och sköna. Ett plus är ju att de är snabba i sin leverans så jag gillar dem och även Emil verkar gilla dem.
 
Nu fick jag även en tredje dregglis men den har jag ingen bild på än. Kommer säkert senare.
 
På återseende!!
 
//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0