Vinst!

Verkar som om jag faktiskt har lyckats vinna en av alla dessa tävlingar som jag är med i och vinsten var tre valfria dregglisar från dregglis.se och de har mängder med fina dregglisar. Hade lite svårt att välja ut tre stycken men här är en av de jag fastnade för till slut:

http://dregglis.se/gra-med-stjarnor-dregglis-p-320-c-160.aspx
 
Det blev till slut även en leopardmönstrad dregglis och en blå med färgglada bilar på och de kommer passa Emil bra. Han älskar ju att stoppa saker i munnen och köra bil så att saliven sprutar vilket gör att hans tröjor blir ganska blötta till slut. Sedan har jag fått reda på att en väninna till mig väntar barn (hennes första) och då kan de bli bra för henne att överta sedan när det är dags. Vem det är som väntar barn tänker jag inte avslöja här för det vill hon nog inte utan ni får vänta ett tag till på det. Håller verkligen tummarna för deras skull att allt går bra med graviditeten och att det inte blir några problem!
 
På återseende!!
 
//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0