En dag på Överby!

Idag åkte jag och tjejerna till Överby. Där träffade jag min väninna Linda (som jag jobbade med när jag hade praktik i Vänersborg när jag väntade Emil), hennes kille och en killkompis från Varberg. Det var lite lustigt att vi skulle till Överby allihop idag för det var inte bestämt innan. Jag antar att de åkte dit för att Christian är på besök från Varberg och det är roligt för honom att åka dit.

Jag och tjejerna åt lunch på McDonalds (som vanligt) och så gjorde vi ett första besök på Frozen Yoghurt. Har varit nyfiken på det enda sedan jag såg att det fanns i Götebeorg för längesedan och nu blev det av. Vi tyckte att det var gott så det är något som jag definitivt kommer köpa igen.

Anledningen till varför vi åkte dit idag var för att skaffa en Gerbil-bur och tillbehör till Gerbiler. Det har vi också tänkt att göra ett tag nu och fick nu äntligen köpt det. Vi ska ju skaffa Gerbiler och nu har vi allt förutom Gerbiler och maten här hemma. Efter det åkte vi till mamma och hämtade en del av Alvas födelsedagspresent (som vi gömde för henne) och där blev vi bjudna på mat och äpplepaj så det känns som om vi har ätit oss genom den här dagen för när vi kom hem så väntade det tacos på oss. Orkade inte äta speciellt mycket för jag var fortfarande mätt från mamma.

På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0