Snart är första veckan över!

Denna veckan har verkligen gått fort (med undantag för en liten stund idag som verkligen segade förbi). Jag har gjort fyra dagar på jobbet vilket har inneburit att jag mer eller mindre har lyssnat på en person prata i åtta timmar (med lite pausar emellan naturligtvis). Det är verkligen korvstoppning just nu och jag har en hel del tekniska termer som flyger omkring i huvudet på mig. Har fått reda på vart jag ska börja jobba sedan (det fick jag första dagen) och även om vi jobbar på samma ställe, jag och David, så jobbar vi som tur var på två olika konton och inte samma så våra skrivbord kommer inte vara så jättenära varandra.

Imorgon kommer tjejerna hem och det ska bli underbart att få träffa dem igen. De har ju varit med mamma denna veckan eftersom de fortfarande har sommarlov och jag har börjat jobba. Lillkillarna har däremot varit på förskolan och det har gått ganska bra. Emil krånglar ju lite med maten men annars har det inte varit några som helst problem och några av dessa dagar har det inte ens blivit några tårar vid lämning från hans del vilket var otänkbart innan sommarlovet.

Imorgon kommer det bli lite annat på jobbet för min del också och inte bara föreläsning i åtta timmar. Vi är två i min grupp men vi ska till olika konton och därför blir vi uppdelade imorgon. Då ska jag få vara med och lyssna på samtal en stund och det ser jag fram emot.

Nu ska jag snart ha en dejt med kudden. Ska ju upp tidigt imorgon igen.
 
På återseende!!
 
//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0