2016

Ja jag vet att det är ett tag kvar av 2015 men jag tänkte ändå skriva ner vad jag har för förväntningar inför 2016. Jag gjorde inför 2103 fast inte här på bloggen och då vad mina förväntningar:

1. Att jag skulle bli gravid
2. Att David skulle få jobb (gärna jag också)
3. Att vi skulle flytta

Av dessa tre punkterna så slog faktiskt alla in även om flytten kändes långt borta ett tag. Jag fick ju inget jobb men David fick ett och jag visste ju att det skulle bli svårt för mig att få jobb om jag var gravid så det var främst David som jag tänkte på. Detta året har jag liknande förhoppningar för 2016 med ett stort undantag. Jag vill definitivt inte bli gravid (lugn David). Mina förhoppningar lyder:

1. Att jag får ett jobb som jag faktiskt trivs med
2. Att vi flyttar och denna gången inom Ed
3. Att få åka till Ullared en gång (visst det låter kanske fjantigt men jag vill faktiskt dit)
4. Att Alva får träffa en läkare så att vi/hon får hjälp och kanske t.o.m. medicinering så att hon får det lättare i skolan.

Får se vilken av mina förhoppningar som slår in tidigast under 2016 och om alla slår in vilket jag verkligen hoppas.

Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon är det fredag och min födelsedag!

På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0