IKEAS julbord

Vi har en tradition här i vår familj och det är att gå på IKEA:s julbord varje år. Vi var där förra året och även 2013 (det var första året) och vi kommer gå även i år, kanske på lördag. Vi brukar gå en helg då alla är hemma och i år kostar det 129 kronor för oss vuxna (lägg till en hundring om man inte är IKEA Family medlem) och endast 19 kronor för barnen (barn under 13 år betalar det priset och det är ju alla barnen än så länge). Gillar vår tradition och julbordet på IKEA brukar vara gott!

Imorgon fyller jag även år. Hela 35 år blir och är då lika gammal som David igen. Tänk att det skiljer mindre än två månader på oss bara. David har sagt att han ser fram emot att ge mig min födelsedagspresent imorgon och att jag förmodligen kommer att bli överraskad och det gör ju mig inte mindre nyfiken på vad jag ska få än jag redan var. Han ska även göra ett ärende i morgon efter jobbet så vem vet vad han har köpt till mig. Är nyfiken till tusen.

På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0