Sista dagen!

Imorgon jobbar David den sista dagen innan julledigheten och sedan är han ledig i hela 11 dagar. Ska bli skönt att ha honom hemma med oss .

Nu har vi allt klart inför julafton. Alla paket har kommit och är inslagna och eftersom vi inte firar ju hemma så är det vi ska ha med oss klart också. I år var det julgodiset som föll på vår lott och det gjorde vi nu i helgen och det är skönt att slippa med all stress som annars är runt jul.

Är nyfiken på vad David har köpt till mig i julklapp och jag hoppas att han blir glad för det han får av mig/oss och att barnen blir det också. Sedan har David köpt en julklapp till oss och den är jag extra nyfiken på. Den ville han inte ta med till mamma på julafton så den kommer jag få redan imorgon. Vet lite vad det är (vet varifrån han har beställt det) men de har mycket att välja mellan så vad det är exakt har jag ingen aning om och det är något speciellt att han har valt ut det till oss (sorry men ni kommer inte få veta vad det är sen).

Passar på att önska er en riktigt GOD JUL! Hoppas ni får en bra sådan med god mat, roliga julklappar och trevligt sällskap.

På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0