God fortsättning på det nya året!

Nu är alltså 2014 slut och det nya året har börjat. Tycker att 2014 blev ett ganska bra år för oss och jag hoppas att 2015 blir det också.

Imorgon är också jullovet slut för tjejerna här och jag måste säga att jag tycker att det är märkligt att de väljer att starta terminen på en fredag även om det måste vara skönt för tjejerna att få en mjukstart.

Vi har nu kommit en bra bit på vår ommöblering och vi har även fått tummen ur och har beställt en diskmaskin som ska komma till oss på tisdag nästa vecka. Det blir ingen stor "vanlig" diskmaskin utan det blir en bänkdiskmaskin men med tanke på att vi inte haft någon diskmaskin alls innan så kommer det bli bra. En sådan behöver man ju inte installera heller och det är lättare att ta med sig en sådan när vi flyttar (vilket jag hoppas blir i år).

På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0