Resfeber

Inatt började min resfeber på allvar. Drömde en helmysko dröm om resan. Hiben skulle ju lämna tjejerna idag (och det har han gjort) men i min dröm gjorde han inte det och jag försökte få tag i honom utan att lyckas. Det visade sig att jag hade fel nummer till honom (fick rätt av mamma som dök upp) och då sa han var det idag ni skulle åka? Vi är på Skara Sommarland.... och helt plötsligt var klockan 13.23 och vi var kvar här hemma så jag undra om vi skulle hinna till flygplatsen i tid och hur vi skulle ta oss dit. Vi får ju åka redan 9.24 härifrån men inte idag då.

Nu håller vi på att packa det sista innan resan och även om jag är nervös och undrar hur det kommer att gå att åka allihop så ser jag fram emot resan och mamma ser fram emot att komma lite hemifrån och turista här i Dalsland.

På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0