Äntligen frukost!

Denna måndag fick en stressig början med en dotter som precis hann med sin buss till skolan och en som precis missade den. Detta ledde till att jag fick stressa iväg med killarna och följa med Julia till skolan (1 kilometer åt fel håll) och sedan gå med killarna till förskolan (3 km åt andra hållet) och allt detta innan jag hade hunnit äta frukost. Fick mig i alla fall en ordentlig promenad innan frukost på ca 6 km och det är ju inte dåligt med tanke på att jag körde på en syskonvagn i 4 av dem och det går väldigt mycket upp och ner här i Ed. Det är ingen raksträcka precis.

Nu sitter jag i alla fall här och njuter av min frukostmacka. Känner mig lite duktig och njuter över att få vara ensam några timmar. Det behövs efter en sådan här morgon.

På återseende!!

//Ellicka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0